Friday, 30 November 2018

ინგლისური ენის ოლიმპიადის გეგმა 2017სასწავლო წელი


სკოლის დასახელება :         სსიპ  ქ.თბილისის N 176 საჯარო სკოლა
მასწავლებელი : თეა ჭყოიძე
პროგრამის დასახელება:  ინგლისური ენა (კლასგარეშე საქმიანობა) კონკურსებისათვის/ ოლიმპიადებისათვის შეჯიბრებისათვის მოსწავლეთა მომზადება.
პროგრამის ტიპი:         კლასგარეშე დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების ჯგუფთან
(მე -5 კლასი)
 პროგრამის ხანგძლივობა:     ორი  თვე ( ნოემბერი, დეკემბერი)
სწავლების ენა :                      ქართული ენა
პროგრამის შემუშავების თარიღი  და განახლების საკითხი:  პროგრამა შემუშავებულია 2017 წელს და განახლებადია ყოველ სასწავლო წელს.
 პროგრამაზე დაშვების მოთხოვნები/წინაპირობა:
Ø  მოსწავლეთა მოთხოვნილებები,ინტერესი და ინდივიდუალური შესაძლებლობები.
Ø   კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის / შეჯიბრებისათვის მოსწავლეების მომზადება.
პროგრამის მიზნები და ამოცანები:
Ø  მოსწავლეთა აკადემიური და ინტელექტუალური უნარების განვითარების ხელშეწყობა
Ø  მოსწავლეთა სოციალური ურთიერთობების განვითარების გაუმჯობესება
Ø  ინფორმაციის მოპოვება და დამუშავება
Ø  ტექნოლოგიური შესაძლებლობების ეფექტურად გამოყენება
Ø  საკუთარი შესაძლებლობების და ინტერესების განვითარება და მისი რეალიზება
Ø  მოსწავლეთა აზროვნების განვითარება
Ø  მოტივაციის ამაღლება
Ø  დამოუკიდებელი უნარების განვითარების ხელშეწყობა.

პროგრამაში გამოყოფილი მიმართულებები:
Ø  საკომუნიკაციო სიტუაციის შესატყვისი გამოთქმები, კლიშეები, ენობრივი კონსტრუქციები, მეტყველების თავაზიანი და ფამილარული ფორმულები;
Ø  ზმნური და სახელური ფორმები (verbs, nouns, adjectives, adverbs, pronouns)
Ø  დროის/ადგილმდებარეობის გამომხატველი მარტივი ენობრივი საშუალებები (preposition, adverbs)
Ø  ზმნის ახლანდელი, წარსული და მომავალი დროის გამომხატველი ფორმები, ზმნიზედები (მაგ. Verb forms, present/past/future tenses, time expressions)
Ø  სხვადასხვა მოდალობის წინადადებები (affirmative, interrogative, negative)
Ø  ორთოგრაფიის წესები, სასვენი ნიშნები.


მიზნები
  ოლიმპიადის  მიზანია, ხელი შეუწყოს მოსწავლის ინდივიდუალურ განვითარებას, დაეხმაროს საგნობრივად სუსტი მხარეების იდენტიფიცირებისა და შემდგომ მათ გაძლიერებაში.

სწავლების მეთოდები და სტრატეგიები:
Ø  ჯგუფური მუშაობა
Ø  ინდივიდუალური მუშაობა
Ø  ინფორმაციის მოპოვების უნარი
Ø  ტესტირება
Ø  გონებრივი იერიში
Ø  შეჯამბისა და დასკვნების გამოტანა


აქტივობები
N
თემა
მიზანი
აქტივობა
რესურსი
დრო

უცხო  ტექსტი/ლექსიკა
 უცხ.დ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.

უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება (მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).

აქტივობა 1
გასული წლების ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა

აქტივობა 2.
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი უცხო ტექსტების დამუშავება.
 აქტივობა 3.
საშინაო დავალება.

გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან

დარეჯან გურასაშვილი „ Improve your English Vocabulary”


ზმნური და სახელური ფორმები
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენებგრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.

აქტივობა1.
გასული წლების ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა.
აქტივობა 2
მასალის განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი მაგალითების,ამოცანების და სავარჯიშოების ამოხსნა.ინდივიდუალურად,წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან გამომდინარე,საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით.
 აქტივობა 3
საშინაო დავალება.

გასული წლების ნიმუშები სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან
ეკა ზამბახიძე
მაკა ზამბახიძე English Tests



შემაჯამებელი შეხვედრა
შევაფასოთ საბოლოოდ გარკვეული პერიოდის მუშაობის შედეგი.
შემუშავებული ანალოგიური ვარიანტის შესრულება დამოუკიდებლად, დროის ლიმიტის დაცვით
ტესტები



No comments:

Post a Comment

ინგლისური ენის მე 4 კლასის გაკვეთილის რეფლექსია

რეფლექსია 4 3 კლასში ჩავატარე ინგლისური ენის სტანდარტული გაკვეთილი თემაზე “ My Family”. გაკვეთილი დავიწყე მისალმებითა და სიის ამოკ...