სკოლის
დასახელება : სსიპ ქ.თბილისის N 176 საჯარო სკოლა
მასწავლებელი
: თეა ჭყოიძე
პროგრამის
დასახელება: ინგლისური
ენა (კლასგარეშე საქმიანობა) კონკურსებისათვის/ ოლიმპიადებისათვის შეჯიბრებისათვის
მოსწავლეთა მომზადება.
პროგრამის
ტიპი: კლასგარეშე
დამატებითი საქმიანობა მოსწავლეების ჯგუფთან
(მე -5 კლასი)
პროგრამის
ხანგძლივობა: ორი თვე ( ნოემბერი, დეკემბერი)
სწავლების
ენა : ქართული ენა
პროგრამის
შემუშავების თარიღი და განახლების საკითხი: პროგრამა შემუშავებულია 2017 წელს და განახლებადია
ყოველ სასწავლო წელს.
პროგრამაზე დაშვების მოთხოვნები/წინაპირობა:
Ø მოსწავლეთა
მოთხოვნილებები,ინტერესი და ინდივიდუალური შესაძლებლობები.
Ø კონკურსებისათვის/ოლიმპიადებისათვის / შეჯიბრებისათვის
მოსწავლეების მომზადება.
პროგრამის
მიზნები და ამოცანები:
Ø მოსწავლეთა
აკადემიური და ინტელექტუალური უნარების განვითარების ხელშეწყობა
Ø მოსწავლეთა
სოციალური ურთიერთობების განვითარების გაუმჯობესება
Ø ინფორმაციის
მოპოვება და დამუშავება
Ø ტექნოლოგიური
შესაძლებლობების ეფექტურად გამოყენება
Ø საკუთარი
შესაძლებლობების და ინტერესების განვითარება და მისი რეალიზება
Ø მოსწავლეთა
აზროვნების განვითარება
Ø მოტივაციის
ამაღლება
Ø დამოუკიდებელი
უნარების განვითარების ხელშეწყობა.
პროგრამაში
გამოყოფილი მიმართულებები:
Ø საკომუნიკაციო სიტუაციის
შესატყვისი გამოთქმები, კლიშეები, ენობრივი კონსტრუქციები, მეტყველების თავაზიანი
და ფამილარული ფორმულები;
Ø ზმნური და
სახელური ფორმები
(verbs, nouns, adjectives, adverbs, pronouns)
Ø დროის/ადგილმდებარეობის გამომხატველი მარტივი
ენობრივი საშუალებები (preposition, adverbs)
Ø ზმნის ახლანდელი,
წარსული და
მომავალი დროის
გამომხატველი ფორმები,
ზმნიზედები (მაგ.
Verb forms, present/past/future tenses, time expressions)
Ø სხვადასხვა
მოდალობის
წინადადებები
(affirmative, interrogative, negative)
Ø ორთოგრაფიის
წესები,
სასვენი
ნიშნები.
მიზნები
ოლიმპიადის მიზანია, ხელი შეუწყოს მოსწავლის ინდივიდუალურ განვითარებას,
დაეხმაროს საგნობრივად სუსტი მხარეების იდენტიფიცირებისა და შემდგომ მათ გაძლიერებაში.
სწავლების
მეთოდები და სტრატეგიები:
Ø ჯგუფური
მუშაობა
Ø ინდივიდუალური
მუშაობა
Ø ინფორმაციის
მოპოვების უნარი
Ø ტესტირება
Ø გონებრივი
იერიში
Ø შეჯამბისა
და დასკვნების გამოტანა
აქტივობები
N
|
თემა
|
მიზანი
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
დრო
|
|
უცხო ტექსტი/ლექსიკა
|
უცხ.დ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო
სტრატეგიების გამოყენება.
უცხ.დ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია შემეცნებითი
ხასიათის ილუსტრირებული ტექსტების წაკითხვა და გაგება (მაგ., ისტორიის, მითოლოგიის სფეროდან).
|
აქტივობა 1
გასული წლების ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი
თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა
აქტივობა
2.
მასალის
განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი უცხო ტექსტების დამუშავება.
აქტივობა
3.
საშინაო
დავალება.
|
გასული წლების ნიმუშები
სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან
დარეჯან გურასაშვილი „ Improve
your English Vocabulary”
|
|
|
ზმნური და
სახელური ფორმები
|
უცხ.დ.V.26. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების
გამოყენება გრამატიკულ
მოვლენებში
გასარკვევად.
|
აქტივობა1.
გასული
წლების ოლიმპიადის ნიმუშების შესაბამისი თემის ტიპური სავარჯიშოების განხილვა.
აქტივობა 2
მასალის
განმტკიცების მიზნით მრავალფეროვანი მაგალითების,ამოცანების და სავარჯიშოების
ამოხსნა.ინდივიდუალურად,წყვილებსა თუ ჯგუფში დავალების ტიპიდან
გამომდინარე,საჭირო სკაფოლდინგის გათვალისწინებით.
აქტივობა 3
საშინაო
დავალება.
|
გასული წლების ნიმუშები
სხვადასხვა ოლიმპიადებიდან
ეკა ზამბახიძე
მაკა ზამბახიძე English
Tests
|
|
|
შემაჯამებელი შეხვედრა
|
შევაფასოთ საბოლოოდ გარკვეული პერიოდის მუშაობის შედეგი.
|
შემუშავებული ანალოგიური ვარიანტის შესრულება დამოუკიდებლად,
დროის ლიმიტის დაცვით
|
ტესტები
|
|
No comments:
Post a Comment